c00303562[1]
HP Proliant Server Carepack

Kurumsal işletmelerin ; Bilgi Teknolojileri yönetici ve çalışanları bir sunucu donanım arızası durumunda ; sunucu üzerinde çalışan uygulama yazılımın işletmedeki kullanım yaygınlığına bağlı olarak önemli sıkıntılar yaşayabilirler.

Sunucu üzerinde donanım arızası oluştuğunda, tek beklenti arızanın en kısa sürede giderilmesidir.

Bu durumda ürün garanti içinde ise ; ilgili ürünün garanti servis seviyesi tanımı ne ise (izleyen işgünü mesai saatlerinde vb. ) üretici aranıp arıza kaydı açtırılır. En kısa sürede müdahale edilmesi talep edilir.

Arıza kaydı açtırırken ürünün garantisinin bitmiş olduğunu öğrenen kurumlar olduğu gibi. Garantisi bitmiş sunucuda bir sorun çıkmaması dileğiyle kritik uygulamalarını çalıştıran kurumlar; bir donanım sorunu çıktığında üreticiden "per call" arıza kaydı açtırıp parasıyla destek talep etse de . Genelde parça sağlanamaz ya da yurt dışı siparişi ile gecikmeli sağlanır.

Özetle pratikte ; garantisi olmayan sunucuda , arıza oluşursa üreticiden parça dahil donanım desteği almak zordur. Bir Proliant power supply arızasını bile gidermek garantisi olmayan sunucuda zordur. Üreticiler yedek parçayı ülke stoklarında o an ki garanti de ki ürünler için bulundurular.

Bu nokta da Carepack sizin sıkıntılarınızı çözecek bir hizmet ürünüdür.

Ancak satınalmasının yapılmış olması gerekir. Aslında motorlu araç sigortasından pek farkı yoktur. Sorun çıkmadan satın alınıp ilgili kayıt işlemlerinin yapılmış olması gerekir.

!